ZAŠTO TOLIKO TREBAŠ MI

u luci 

Zašto te toliko volim, 

zašto toliko trebaš mi.

zašto si vrisak u grudima

zašto obožavam ime na usnama

zašto me tvoj glas milinom razara

daleko si, daleko bolno bez dodira

a tako blizu svih mojih potreba

 

Vojim te bona toliko hirovito

da samog sebe ne prepoznajem

pa se po tko zna koji put preispitujem

dal sam normalan što u život ti upadam.

 

Pa se povučem, u sebe tišinom zaronim

toliko toga u grudiima odlomim

al protiv sebe ne mogu da odolim

da ne žudim, da te ne priželjkujem

da te nisam pregladan i  

uuuuuuuuuhhhhhhhhhh.

  

Mogao bih danima da nabrajam 

i razloge  sve na svoj mlin da navodim

i ludo zaljubljen da krištim i izgovaram

vojim te muvice vojim do neba…….

 

Toni Ljubiša Božić, Bugojno, 17.02.2014 u 05:45 minuta

FRIZ

 

Komentiraj