Ali uvijek neku čudnovatu snagu pronađem

Ali uvijek neku čudnovatu snagu pronađem

Nottingham UK,17.12.2022

….

Ma bože mili eto baš ja nisam jedini

Koji se nakon sretne ljubavi izgubio

A tragovi ljubavi baš svi nekako nestali

Očigledno da sve se rasulo bolno u meni.

I onda ljubava suluda lutalica nastane

Skitnica bez plana njegovih  kretanja

Ljubav se u njemu sasvim sva rasula

Ona je bez pozdrava od njega  otišla.

Pa se priupitam nisam valjda jedini

Da se eto baš meni sve srušilo u utrobi

Kad ono oko mene ljubavna ostavljena strašila

Hodaju izgubljenog pogleda danima i noćima.

Nekako na trenutak lakše mi lažno postane

Izgleda to su sve ljubavi teške nus pojave.

Pa se tješim obilnim slatkim lažima

Ma to mi se samo privremeno događa.

Sve se nadam prestat će, naima manje boljet će

A ono meni sve gore je,ona  iz glave ne izlazi

Ta ljubavna ostavljenog bol baš ne prolazi.

I osjećam do bola sve sagorijeva u meni.

Ali uvijek neku čudnovatu snagu pronađem

Pa onako poklekao nekako polako ustanem

Život nastavim želeć da je eto zaboravim

Da ovo preostalog života u bolu i suzama ne proživim.

Komentiraj