Cijeli život na ovaj osjećaj smo zar ne čekali

Cijeli život na ovaj osjećaj smo zar ne čekali

Salzburg,06.10.2022

Sav se slatko naježim ,hitro okrenem

Srce radošću slatkog nemira uštinem

Pa mi zatepaš,ljubavi, voliš li me ljubavi

vrištim u grudima, osmijeh me otkriva.

Sve tvoje dodiriva i ako bez vrelih usana

Šapat sa tvojih usana,urlik sreće u grudima.

Sve to skrivam,pod skute hitro uguravam

Da tu ljubav nikome slučajno ne otkrivam.

To je moje ,naše samo naše sebe ubijeđivam

Da ne ustukneš da slučajno daleko ne odeš.

Sreću bi izgubili osmijeh sa lica ukiselili

Vječnu tugu u grudima morima napunili.

Ne želim niti da trenutak možda razmišljam

Kako bih bez ljubavi tada da izgledam

Ono slomljen čovjek ubijen bi se sretao

Voljenu jedinstvenu ženu je izgubio.

Tako baš slomljenog, ubijenog I nesretnog

Nitko nebi mario, svatko bi me zaobilazio

Da nebi tu nesretnu ljubav na njih prenio

Kao virus bi me na daleko hitro  izbjegavali.

Jer ti, samo ti si me sretnoga jutrima budila

Samo ti si tu čaroliju ljubavi beskrajno imala

Samo ti si u tome ono baš beskrajno uspijevala.

 I ne odlazi zauvijek u srcu mi zaluđenom ostani.

Cijeli život na ovaj osjećaj smo zar ne čekali

Jer sa drugima niti blizu toga nismo uspijevali

Niti zračak te strasti I požude sa drugima

Nikada nismo u očima kao bljesak imali.

Sada kada je dobar dio života procurio

Očigledno jedno za drugo smo sazrili

Toliko toga lošeg sa drugima dioživjeli

Ali smo se ipak napokon eto susreli.

Jer ljubav donosi sreću I osmijeh beskrajni

Napokon smo uspijeli, baš smo to zaslužili

Al moramo biti oprezni da je ne izgubimo

Nemojmo na gluposti vrijeme da gubimo

Komentiraj