U svakom momentu smo zaluđeni uživali

U svakom momentu smo zaluđeni uživali

London,22,10.2023

Bože kako sam uživao dok sam je nasmijavao

Sve njene gorke suze prošlosti sam razumio.

Zajedno njenu tugu sa njom nocima dijelio.

Toliko puta bi ridala i Bogu zahvaljivala

Što me napokon upoznala, život mi posvetila.

Posebna je, toliko bogatom dušom oduzima.

Sve njene trenutke slabosti sam shvatao

Sve njene teške odluke strpljivo razumio.

Bijah toliko ponosan što me odabrala

Svaku savršenu nit svoje ljubavi poklonila.

A tako je bila od prošlosti iskrvareno ranjiva

Nevjerojatnu hrpu bola u rasturenim grudima

I sve je to sa mnom na kraju suzama dijelila.

Sve sam gutao bože koliko je to biće trpilo

Da bi se u moje strpljivo krilo ljubavi skrasilo.

A nije mi smetalo kroz što je sve prolazila

Sa kakvim idiotom je naivno život dijelila

Svi njeni ožilci polako su vidno nestajali

Počela se iskreno smijati, gordo me gledati

Hvala ti, hvala ti često bi kroz suze ponavljala.

A tako divno srce i dušu je imala, prekrasna.

Na mene je uvijek u svako doba mogla računatio

Ako je mećava kroz život možda kriomice uhvati.

A ja sam joj pjevao stihove i muziku pisao

Nevjerojatnu ljubav savršene žene sam imao.

Napokon je punim plićima disala i smijala

Svakog trena bi me grleć strastveno ljubila

Sa mnom bi satima ljubav vodila i gledala.

U svakom momentu smo zaluđeni uživali

Da nebi koju sekundu divne sreće propustili

Komentiraj