Prosto je nevjerojatno da se netko tako zavoli

Prosto je nevjerojatno da se netko tako zavoli.

 Edinburg,Škotska,23.02.2023

Svaki tren tvoj dah, usne ti jasno osjećam.

Tako jasno me nježno kao uvijek dodiruješ

U svakom satu si prisutna, moja neotuđiva.

Nema dana kada se strasno ne mazimo.

Sve te strasti drage volje obilno ti dopuštam.

U svakom detalju tvojih divljih dodira uživam.

Suze radosnice presretan ne zaustavljam

U tvom liku očima usnama ma svemu uživam.

Kad bi mi u srce barem trenutak krišom zavirila

I te tako bi osjetila i shvatila ljubav što postoji.

Prosto je nevjerojatno da se netko tako zavoli.

Nakon toga nikada me više nebi napustila.

Kako si bila i ostala  ljubav jedina i posebna

Sve ove moje misli u jednoj sekundi bi shvatila.

Istog trena na moje usne bi se trkom vratila

I nikada da me napustiš nebi tren pomislila.

Jer čežnja i strast prema tebi ono baš ne prestaje

Mada su prošle duge godine, desetak nabrajam.

Ali u sjećanjima sa tobom još uvijek gladno uživam

One vrele usne ti i gladnu požudu i te kako osjećam.

Nisam kao drugi koji su lažno ljubili, zaklinjali se.

Svjesno usamljen na putu sjećanja tiho ostajem

Mada je sve davno prošlo od tebe ne odustajem

Jer ne želim da sve to tek tako zauvijek nestane.

Komentiraj