Rastanak

Rastanak

Stevanage, London,20.08.2022

Onako u tišini suza što su je oblile

Bore na licu od tuge se VIDNO namrštile.

Samo je grcajući jedva tiho prošaptala

Ljubavi zapamti, od nas nikad nisam odustala.

Situacija se prokleto naopačke okrenula

Vjeruj mi, preteške odluke sam donijela

Znam da će te sve ovo užasno boljeti

Ali moraš i moju situaciju razumjeti.

Moram da teška srca krenem dalje

Na žalost bez tebe i tvog osmijeha

Druga strana me užasno hinjski ucijenila

Na sve sam sa vjeruj razlogom pristala.

Jednoga dana nadam se snage ću skupiti

I onako face to face ti kroz suze objasniti

Zašto i zbog svega sam od nas odustala

Kakva sila i pritisak na mene se primjenila.

U meni se sve srušilo, u grlu sve zatajilo

Suze su bezobzirno ridajuć gušeć krenule

Stanje srca i duše i toliko toga otkrivale

Nisam se pomirio,uplašen šokiran ostao.

Ne želim ovako na pola puta da stojim ti

Zato odlazim potpunu ljubav ti ne pružam

Svoje bolne razloge i od tebe prikrivam.

Al zapamti od tebe od nas nikad neću odustati.

I samo je nestala, obalom Senja uplakana odlutala

Bukvalno sa zemlje je nestala, nikad se nije javljala

A ja nakon dugih godina još uvijek je očekujem

Zvono na vratima osluškujem, možda se pojavi.

Jer ono naše nije iščezlo, u meni duboko boravi.

A nada nikada nije prestala da me lažima ubjeđiva

I kad sve sagledam na kraju, ljubav ipak pobjeđiva

Barem za sada onako na kratko se javila, DOLAZIM, DOLAZIM

Komentiraj