Od tebe odustati ne želim pomišljati

Od tebe odustati ne želim pomišljati

Edinburg, Škotland,22.02.2023

Zar ti misliš stvarno da je tako lako od tebe odustati.

Previše si svoga ostavila u ovim grudima, na usnama.

Tvoje oči su žarile, tvoje kose do bola stalno izludile.

I nakon svih ovih godina bez tebe, tvoje u meni  grebe.

..

Na naše trenutke podsjeća, svakim trenom si na usnama.

Čujem osmijeh ti, vrištala od sreće bi, mene prozivala.

A gdje si sada, eto vratila se njegovim hladnim usnama.

Ne, izvini ali od tebe nije baš lako trenutak odustati.

Na njega si kukala da ti je bila hladnoća na usnama.

Da te nitko kao ja nikada tako sretnu nije  stvorio.

I majka ti je drastičnu promjenu na tebi primjetila

Na našu vezu od prvog pogleda ona je posumnjala.

Ali smo to godinama uspješno skrivali, vatru  održavali.

A onda si bez riječi objašnjenja javljati se prestala.

Očigledno da me pogledaš u oči hrabrosti nisi imala

I do danas nije jasno mi zašto si baš njemu se vratila.

Ne,  neželim   niti u mislima od tebe ženo odustati

Govorili su da sam glup kako sve to mogu trpiti.

Ali ljubav u meni preduboko se uvalila, sakrila

Osjetim te svakodnevno na usnama nebi shvatila.

Komentiraj