Budi strpljiv treba joj malo više vremena.

Caen, Kan Francuska,10.08.2022

Dal si ti ikada barem blizu shvatila

Što si ovom životu na kraju učinila.

Svaki dio tvog tijela stalno dodirujem

Osjećam kako zbog tebe izluđujem.

Tvoj miris u svakoj zavjesi se osjeća

A čaša iz koje si pila ima tragove usana.

Onaj video što smo snimali je otanjio

Toliko puta gledao da se lagano brisao.

A bezbroj pišem stihova da nebi izblijedila

Ona suluda zabluda sa mnom se poigrava

Stalno I to baš stalno mi sigurno obećava

Budi strpljiv treba joj malo više vremena.

Nije me sramota da priznam I svima reći

Da bila si i još uvijek sve budeš značila

Jer samo sa tvojih usana ljubav se točila

Zato si bezbroj tragova u meni ostavila.

I tiho skrivećki molim se da sve izdržim

Da na kraju bez tebe baš I ne poludim

Mada su već svi I te kako to primjetili

previše toga je očigledno slomljeno u meni.

Bježim iz soba što na tebe podsjećaju

Šetam ko ludak noćima a kiše rominjaju

Dobro je da nitko ne vidi suze mi u očima

I da mi srce I duša je je do bola skršena.

Komentiraj