Namjerno da te što prije zaboravim putujem

Namjerno da te što prije zaboravim putujem

London,22.08.2022

Sjećaš li se onih strastvenih zrelih jabuka

Sijećaš li se strasti i požude divljih plodova

Na nebu želja smo izluđeni dugo svršavali

Da bi zagrljeni iscrpljeni u tren olako zaspali.

Krila imali, nema mjesta gdje nismo odletjeli

Bila si princeza  gladnih proždrljivih požuda

U svakom trenu olako  znala si što treba mi

I na svemu svih tih godina ljubavi  hvala ti.

….

Riječi nam nisu bile potrebne oči su pričale

Usne su prevodile,duboko u noći završavale

U duši si mi stajala, duboko za srce držala

Kažeš baš isto si preduboko u sebi osjećala.

Ono naše vino prepuno strasti i gladne požude

Često duboko noću znojnoga samo me probude

Treba vremena da shvatim gdje sam što mi je

Bože nikada nisi bila svjesna koliko volim te.

Anđele moj, tako si mi presretna često tepala

Dal sam ja tvoja vječna ljubav često me pitala

Ali si svu moju ljubav duboko u očima vidjela

Niti riječ da izgovorim dokaze nisi trebala.

I sada na pučini samoće u Europi samujem

Namjerno da te što prije zaboravim putujem

Ali vjeruj ne uspijevam,osjećam poboljevam

Previše tvojih tragova vrišti mi u grudima.

Komentiraj