ONA se otvorila

ONA se otvorila

Toni Ljubisa Bozic, London,12.08.2023

Ti nisi svjestan dragi čovječe

Što zbog tebe sve mogu uraditi

Mogu svima leđa okrenuti

 i sa tobom zauvijek odjedriti.

..

Onako kroz suze iskreno

Često mi je ponavljala

Do ludila se zaljubila

Nikada nikog tako nije zavoljela.

A tek je 33 napunila

I djecu sa njim je izrodila

Ali u tom braku je nesretna

I nije baš nešto uživala.

Prikrila bih sve tragove

Da ne mogu da nas uprate

Neka im životni teatar ostane

Samo da me na miru ostave.

..

Imala sam novce i sve što bih poželjela

Ali osjećala sam se kao stranac

U toj sredini nikako nisam uživala

Ali djeca su me vezala da izdržim.

Ali kad smo se prvi put poljubili

Tek sam shvatila da ništa nisam imala

Ta jeza nikad me nije prostrujila

A toliko godina sa njim sam provela.

Komentiraj