ZBOG ČEGA U TEBE SAM LUDO JOŠ UVIJEK ZALJUBLJEN

ZBOG ČEGA U TEBE SAM LUDO JOŠ UVIJEK ZALJUBLJEN

Obale Portugala,23.09.2022

Zbog čega u tebe sam ludo još uvijek zaljubljen

Zbog čega tvojim pogledom sam eto baš izluđen

Zbog čega tvojim osmijehom kao ludak otkačen

Zbog čega zbog čega tepanjem tvojim zabravljen.

Ludujem zbog tvojih dodira savršenih usana

Zbog  tvojih dodira kad u krilo vrišteć uskočiš

Kad od strasti usne grizeš mi i to baš  fali mi.

E zbog svega tvoga kako prestati da ne mislim.

A sada si skrivenaa iza hladnog čudnog oklopa

Nije jasan mi razlog zašto si se odjednom otuđila.

Nema veze previše divnih uspomena si ostavila

Zauivjek u srcu ono tvoje najljepše si ugradila.

I kao da jasno glasno nekako uvijek čujem te

Mikrofon si uključila razglas do kraja pojačala

U duši mi vrištiš, tragove neumoljivo ostavljaš

Svjesna da me svojom ljubavlju olako izluđivaš.

I onda nije niti čudo zbog čega sam još zaljubljen

Zbog čega tvojim osmijehom pogledom izluđen

I na neki način drago mi još uvijek u meni si

Kad mi dan se obruši tu si iz tuge da me probudiš

Komentiraj