Tvojom krivicom nam je ova sudbina

Tvojom krivicom nam je ova sudbina

Wiena,Austria,20.08.2023

Često se pitaš il lažeš se

Dal si me bar muvicu voljela.

Stani u red prevarenih

Red si očigledno izgubila.

Sve ceste su postale puste

Budi što dalje od mene i nas

Drži se njega što laže i petlja

Zar nisi te silne novce željela.

Neka ti on sad tepa po narudžbi

Neka sve tvoje apetite zadovolji

Al duboko u tebi ostaje moj trag

Da porediš mene sa njim, baš zaboli.

Na kraju i meni to stanje odgovara

duboko u srcu skriveno moja si ostala

Mada si na jadnom papiru njegova

tvojom krivicom nam je ova sudbina.

Nemoj da tražiš me jer odlazim

Brišem sve tragove da prebolim

Glas o meni uskoro ima da se izgubi

Na dnu samoće slomljen ću da boravim.

Osvetnik nisam ne brini, bar me poznaješ

Mudrost će valjda da me predvodi.

Al bez mene ti nemožeš da predahneš

Tuga će stalno  prazninom da podsjeća.

Moraš sebi da priznaš na kraju istinu

Previše si mi dala i divlje  zavoljela

I svaki tren sa njim te bude ranio

trnovitu cesti ljubavi si baš  odabrala.

Komentiraj