No sve to lako je , ali kako srcu da to objasnim

No sve to lako je , ali kako srcu da to objasnim.

Pampalona,Spain,15.10.2023

Moja gladna čežnja za njenim usnama ne prestaje

Mada su godine prohujale ta glad ne prestaje.

Osjećanm kako godine pritiskaju, sjećanja nestaju

Mnogo toga se zaboravlja, ali ona vječno u mislima.

Ta češnja me izluđuje, njenih usana sjećam se.

Njenih strastvenih usnam ta vatra u grudima.

Usne mi ispucale dok su je gladno zamišljale

Osmijeh sa lica ne skidam dok o njoj razmišljam.

Toliko neizgovorenih riječi u meni je ostalo

I sve se nekako tako prebrzo dogodilo

Samo je nestala, javljati se bukvalno prestala

Adrese je nekoliko puta naprasno mijenjala.

Kao da je ratni zločinac od istine se skrivala

Samo da me nebi jednoga dana u oči pogledala

Jer je previše godina se ridajuć meni zaklinjala

Da bez mene život nema smisla da bi se ugasila.

A ja ni dan danas nisam prestao o nama sanjati

Toliko puta VOLIM TE joj kazati, kako naivan

I neshvatljivo njenim čarima ostao zatrovan

I nakon godina čekanja od nje nisam umoran.

I sada kada se dublje zamislim nekada uvidim

Njene šuplje riječi i suze mi se javljaju

Da otvorim oči i da je napokon zaboravim.

No sve to lako je , ali kako srcu da to objasnim.

Komentiraj