I lažima, zabludama tješim se,dani lakše prolaze.

Što se sa tobom u posljednje vrijeme događa

Sve češće I češće od tebe poruke su mi stizale

Dal si pogriješila, u glavi nešto ipak promjenila

Ili ispipavaš dal još uvijek u srcu mi obitavaš.

..

Ne moraš se onako lopovski iza leđa skrivati

Odmah ću ti kao uvijek iskreno odgovoriti

Bila si i ostala jedina voljena žena u grudima

Sve ostale su ne bitne,tek onako čisto prolazne

I ja sam naivac, preko svih tvojih hirova prelazim

Jer srce nemože da ti odoli,pamet mi kontrolira

Odzvanjaš mi non stop u zaluđenim grudima

I lažima, zabludama tješim se,dani lakše prolaze.

Čujem da sa njim sve više problema susrećeš

I da moje ime kajanjem počesto spominješ

No teško je na dvije stolice ljubavi ostati

Morala si ipak samo jednu na kraju odabrati.

Dal te po nekad savjest barem trenutak ugrizla

Dal si se zapitala dal si u našoj vezi pogriješila

Kažu sve u životu po zasluzi vraće se,tješim se

Al ipak ne bih volio da ti se nešto loše dogodi.

I dok se vucam usamljen obalama Toscane

Ti si naravno jedina u zaluđenim mislima

da si samnom bila I te kako oduševljena

tvoja strast ovdje bi se vulkanski probudila.

Toni Ljubisa Bozic, Toscana,17.04.2022

Komentiraj