Lagala si

LAGALA SI

Lagala si, divna budućnost je pred nama.

Držala me među zvijezdama,

Slatkim lažima ljuljala.

Oh kako bijah suludo zaluđen,

Zaljubljen I tako naivan.-

A onda si mi sunce oduzela,

U tami samoće ostavila.

I sada se pitam, zašto I zbog čega si to učinila.

O bože koliko boli si mi nanijela.

Čekam da mi odgovoriš il daj bože pojaviš.

Ali ne, 10 godina je prohujalo

Sekundu se nisi udostojila

Da me u lice pogledaš, svega si me razorila.

Sva krivnja na tvojim je plećima

I nadam se da si to shvatila.

Najveću grešku si napravila

Valjda si to uviedjela

Pa nemas snage  da se javiš il pojaviš.

Leđa vječnoj ljubavi si hladno okrenula

A užasan muk i tišina sa tvojih usana razvaljiva.

A mene tal bol razara kakva gorka sudbina.

A opet nakon svega u meni si najljepše sjećanje

Bez obzira što me samoća bolno razdire

Kada ovo srce nemože da prestane da voli te.

Banbury,UK,21.03.2023

Komentiraj