Šuti, ne pričaj, da voliš me nastavljaj

Šuti ne pričaj da voliš me nastavljaj
 
Lyon, Francuska,09.11.2022
 
Bože ja baš stalno luđački smijem se
U ogledalu prosto ne prepoznajem se
Ti kriva si što od mene napravila si,
Izgleda stvarno da ljubav eto postoji.
...
I samo kad te zamislim dah ti osjetim
Kosa ti na mom licu strasno me miluje
Svaki dio tvog vrelog tijela eto raspiruje
Šuti ne pričaj da voliš me nastavljaj.
...
Dal ja to izluđujem korak ti prepoznajem
I da po lišću tiho prolaziš ja te osjetim.
Uključila si sve moje ljubavne radare
Tako jasno strasno požudno osjetim te.
...
A glas kad ti začujem i kad se osmjehuješ
Dal ti uopće svjesna si kako  opasna si.
Jednostavno si u svemu do kraja uspjela 
ovo srce i dušu na ljubavni grijeh si navela.
...
I zašto neku drugu ljubav da potraživam
Sve do zadnje kapi ljubavi za tebe ostavljam
Sa tobom sve se ostvarilo srce i dušu natopilo
Najljepše snove i javu sa tobom proživljam
Bio bih lud da takvu ljubav na kraju ostavljam.
...
Ma da sam čini mi se sve u detalje birao
Da sam planove o idealnoj ženi dugo pravio
Sumnjam da bih barem blizu tebi neku otkrio
A ono se od sebe posložilo na prag mi te dovelo.
...

Komentiraj