No još je ipak previše mene ženo u tebi

No još je ipak previše mene ženo u tebi.

Wiena,29.10.2022

Tom prokletom šutnjom ubija

Namjerno što više me odvaja.

Psiho fax je očigledno završila

tuga u meni neizmjerna odzvanja.

Muk sa njenih vrelih dalekih usana

Hladno zmijski obranu mi probija

Ridam cvilim plačem proklinjem

Sve se u meni očigledno raspada.

Al sam siguran tom tišinom

I sebe preduboko ipak razara

Jer pokušava iz misli da me izbaci

Da me ne spominje što prije zaboravi.

Znači svaki put ime mi na njenim usnama.

koji i njeno srce ipak duboko dodiruje

to je mač sa dvije opasne oštrice

na kraju oba srca sasiječe i ubije.

A siguran sam kada njega poljubi

I dah mojih usana trenutkom osjeti

Trudi se iz misli da me izbaci zaboravi

No još je ipak previše mene ženo u tebi.

Komentiraj