A osmijehom  tugu vješto prikrivam

A osmijehom  tugu u sebi vješto prikrivam

Atena,Grčka,02.05.2023

Koliko tuge u meni se bože sabilo

sve je nekako baš na mene navalilo.

Koliko toga u meni se borilo da bi izdrzalo

Srce se nije spremalo jer  nije to očekivalo.

I sad me ne čudi što su bolni stihovi

Što srce ne može da je trena zaboravi.

Koliko godina patnje i nade je protklo

Toliko lažnih obećanja je naivno gutalo.

A osmijehom  tugu u sebi vješto prikrivam

A noću jedva suze prepune bola suzdržavam.

U ljubav sam bože mili baš beskrajno vjerovao

Njene riječi su me opijale srce zarazno grijalo.

Pa mi se na kraju o glavu nerazumljivo razbilo.

I sad se ne čudim jer krizu ne mogu da prebrodim

Kako , kako bože da je zauvijek zaboravim

Jer sam iskreno potpuno iskreno volio

I toliku i veću ljubav od nje sam žudeć očekivao.

I kako god karte posložim nekako isto završim

Noći cmizdreć beskrajno slomljen dočekam

Sam sa sobom po tko zna koji put razglabam

I tako sav otekao isplakan jutro dočekam.

Komentiraj