Otvorene karte sjećanja

mjesečina 

Otvorene karte sjećanja

Igraju se šarama maštanja.

I dok spava, neda mi mira

ljubav istomišljena odjekuje.

 

Nedam zaboravu da se prikrade

Želim svaku večer za laku noć

Savršenošću da je požudno osjetim

Usnama nježno vatrenim da prenoćim.

 

Što bih dao, između nas da sve ostane

Ukradem je, kad god sjećanje srce uštine

Od kada je ljubav njena posebna pristigla

Tragovima blještave mladost u čednim očima.

 

Ma tko je nebi volio, oči ušutkane pričaju

Paučina prezrela, niti požudnošću zategla

Meni je krenula,da moja vječnošću postane.

Zaprosih na vodenici ruku srca mi jedinice.

 

Preko praga je kao ponosni vitez prenosim.

Valjda od dugog čekanja, nestrpljenja i mećava

Vrhovima usana progovora, želi da mi uzvrati.

Pukao bih kad je ne bih imao, svojom nazivao.

 

Neka se priprema, da postane moja sudbina

Žao mi je ali više ne mogu da pišem stihove.

Želim da gledam Isti trag magije u tim očima

Ploča strasti se ponavlja,ne želim da dijelim je.

 

Duše više nemam, prepoznatljiva tišina

Vlakom mašte pristiže, da zatvori posljednje poglavlje

Isluženi osjećaji, od dugog čekanja, kuhaju

Vranca je jahala,jer baš isto mislimo, žudimo.

 

Nestrpljivo joj pristupam, lagiš me ljubavi

Slatku vodu mašte nagrćeš, vatru raspiruješ.

Klecaju koljena, čim usnim i oči zaklopim

Zadnji tren pristiže, treptaj ostvarenih nadanja.

 

Smisao čekanja opravdano začinila, očarala.

Kao princezu bih te opisao, u srcu zaključao.

Život ponovo ima savršeni smisao, čarolija.

Šansu imadoh, sve sam joj priznao, usrećio.

 

Nikada više u bespuću bez njenih usana ne ostajem

Tajna osmijeha, samo malo fali nam, da se sjedini

Tragovima podsjeća,  gitarom sjetu tišine prebire

Sve joj akorde poklanjam, neopisivo vrijedilo je.

 

Toni Ljubiša Božić, Bugojno,17.02.2014 u 01:41

Komentiraj