Želim svaku večer za laku noć

pogled 

Želim svaku večer za laku noć

da joj čarobnim usnama zaplovim

da se svakog jutra u mome naručju

nasmiješena, presretna, probudi.

 

Da me ljubi kad god srce joj zaigra

da postanem najomiljenija joj igračka.

Vojim muvicu, životnog smisla zvijezdicu,

najčarobnijeg nadanja bajčicu.

 

Da mi je biti mladež kraj srca joj, 

da sve u isto vrijeme promatram, 

svaki njen treptaj duboko osjećam

svaki žubor duše na iskap joj ispijem.

 

Da sve tragove njenih tajni otkrijem

Kada je ljuta i kad se slomljena nervira

kako mene požudno na usne priziva

kako slike naše kriomice promatra, 

zajedničke refrene pjesama ponavlja.

 

Kako me na pučini mora naručuje, 

vjetrovima bogate nagrade obećava

da me donesu, barem na tren da osvanem

da se njenim usnama magijom sjedinim.

 

Samo da mi je, da nam dozvole, muvicu dozvole

da nam se energije nemira kriomice dogode

neznam što bih, kako bih reagirao

dal bih istim trenom na tanane izludio

il bih se tišinom zaluđenih usana prikrio

i dugo, nezasitno, požudno, je ljubio, ljubio, ljubio.

 

Toni Ljubiša Božić, Bugojno, 16.02.2014 u 05:50 minuta

 

 

Komentiraj