Rado bih

Vjerovah da smo napokon na pragu čarolije

Nešto što bar rijetke sretnike sustigne

Ljubav se u čaroliju bajku priču pretvorila

Kada su dvoje istinski strastveno spojila.

San mnogih što sanjaju mi smo ostvarili

Danima noćima vatreno strasti dijelili.

Tko zna koliko dima svijeće noćima  ispratili

Mi smo se beskrajno gladno posesivno imali.

Za ruke se držali, maštali očima neprekidno gutali

Staklenim liftovima vozili i pohlepno maštali

Kao klinci teenejdžeri do bola se gladno voljeli.

Svaki mogući trenutak jedno uz drugo bi provodili.

Bijašmo na granici kada od ljubavi srce izludi

Obećavali da se nikada nećemo odvojiti

Barem ti si u tim obećanjima više riječi trošila

Dok si gladno posesivno strast sa usana mi ispijala.

Rubovima ivicama strasti smo se kretali

Čak smo i da zatrudniš sa radošću razmišljali

Molim te ne odustaj od mene često si govorila

Bože mili kako slatko na grudima bi mi zaspala.

Nikoga kao mene govorila si da nisi voljela.

nitko tu divljakinju strastvenu nije u tebi probudio

nikad tako gladno usne ti baš nitko nije ljubio

a to je zato jer sam te luđački iskreno volio.

I rado bih da mogu na isti tvoj kolosjek se vratio

Rado bih te opet jube moja najdraža nazivao

Rado bi one tvoje požudne želje ispunjavao

I svaki tvoj pogled i osmijeh sa lica sretnički ispijao.

Rado bih

Toni Ljubisa Bozic, Bugojno,20.07.2020 godine

Komentiraj