Prekrasna susjeda

beskraj 

Moja prekrasna susjeda

Kad pogleda srce ujeda.

Osmijeh licu čarobno dofura

Bukvalno pamet rastrga.

 

I još kad na terasu izađe

Onako nasmiješena prozove

Preskačem sve silne ograde

Samo usne da joj dodirnem.

 

Krišom je na telefon prozivam

moram je malo ljubav trznuti

jednostavno nemogu izdržati

opsesija totalno je neukrotiva.

 

Posesivno luđački želim je.

i to jednostavno neumoljivo.

Ajme da smo možda zajedno

Sve bi strast i požudu ukrotilo.

 

Trza me,mislima slatko proziva

pozove da ljubav muvom uzvrati

onako na daljinu na usnama osjeti

e ljubav tajanstvena,moja susjeda.

 

Po čuperku u mraku bih je prepoznao

Po strasnom poljubcu dodiru usana otkrio

I kako uzdiše, kako ljubav mi izjavljuje.

Samo jedna i posebna je a moja je…

 

Toni Ljubiša Božić, Bugojno,26.03.2016 u 21:36 minuta

 

 

Komentiraj