Lopovski prikrivena… ne javlja se

 

Kažu smiri se,što prije tu ljubav bijednu zaboravi

Daleko je… netko drugi sada u njenom srcu boravi

Pa daj idiote naivni opameti se,zar si toliko oslijepio

Zar ti nije i suviše jasnih dokaza dovoljno poslala

Nema te… u srcu joj tvoja pojava je nestala,izblijedila.

 

Hajde budalo reci…kad…kad ti je posljednji put pismo pristiglo

Kad ti se zadnji put preko kurira jednom riječju javila

Kad ti je zadnji put telefon zazvoonio,poruku kad si primio.

Nema ,budalo nema te…za nju više nikad ne postojiš…probudi se.

 

Evo dal te je danas nazvala,dal ti je rođendan čestitala,ne…ne…ne

da može sve što je stobom ikada imala duboko bi da može zatrla

sve tragove debelim snjegovima prekrila,poplavama saprala

samo da nema dokaza da ti ljubav strastvenu iskrenu je darivala

to su nepobitni dokazi da je prokleto lažljivo super glumila.

 

 

Bože, izgaram,glavu o zid razbijam,odgovor tražeć pokušavam

Noćima pijane glave  po starim klupama parkova dok prebivam

Tko zna kad sam se zadnji put tuširao,smrad tuge barem isprao

A sve jer  prošle slike i događaje prelistavam,kao nešto da utvrdim.

 

Gdje sam pogriješio,pogrešan potez uradio nešto ružno učinio il rekao

 Al nema,ona nema trunke dokaza da bi u ljubav moju mrve sumnjala

Da bi mi to u lice sasula i mene za raskid optužila…nema dokaza.

No tako je…slomljeno srce jedva preživljava,trudi se al Bože kako tuga ubija

 

Lišće u duši se u sred proljeća sasušilo,u starca posrnulog uguralo

Glava se pognula,pogled skoro zamutio od suza što je onomad pustio .

Nemože,užasno teško taj prekid ljubavi  il napuštanje da prihvata,

Naivna glupa nada negdje u dubini grudi  ga opet podlo  izigrava.

 

A da mi…samo jedan minut pokloni, u oči da je pogledam pa osjetim

Znao bih…jednostavno znao bih bez iti jedne riječi da izusti

Što se u njoj događa,dal postoji neka blijeda nada prikrivena

Al svega toga ona i plaši se… zato lopovski prikrivena ne javlja se.

 

A svi aduti iskrenosti u mojim su rukama,koja korist od toga je ispala

Partiju ljubavnog pokera glat sam naivno idiotski vječno izgubio….

U tu ženu,njenu navodno iskrenu ljubav toliko godina naivno sam vjerovao

Da bih srce na obale tuge onako rasparano okrutno iskrvareno nasukao…

 

 

Toni Ljubiša Božić,Bugojno,moj 60-ti rođendan 08.02.2018

 

 

Komentiraj