Samo nastavi nikad me trunke nezaboravi

 Samo nastavi nikad me trunke ne zaboravi

Nemogu, neću,neželim se oduprijeti

Zašto ovom zaluđenom srcu zakidati

Neka se svakodnevno što obilnije

Iskrene tople ljubavi bukvalno opije.

 

Neka me svako jutro snažan osjećaj

Njene iskrene strasne ljubavi oblije.

Daleko najjače oružje protiv strahova

Skiveni poticaj iza leđa što održava.

 

Uz nju snaga beskrajna neobjašnjiva

Svakim dijelićem tiho savršeno odigrava.

Onako suze od sreće beskrajno mi frcaju

Osmijeh zadovoljstva na licu zadržavaju.

 

Hvala ti ljubavi na ovoj neizmjernoj ljubavi

Hvala ti što me niti trena,trunke ne napuštaš

Pa pučinom snovima  uzburkanošću osvajaš.

Brodolomac svih tvojih poljubaca postajem.

 

Tek sad shvatio koliko od tebe sam dobio.

Koliko ovisan i nezasitan tih dodira postao.

Samo nastavi nikad me trunke ne zaboravi.

Zajedno smo božanstveni bogom spojeni.

 

Toni Ljubiša Božić, Bugojno, 06.02.2016 u 10:22 minuta

 

Jedna misao o “Samo nastavi nikad me trunke nezaboravi

Komentiraj