Bez tebe sve bi ugasnulo

rimarchuk klinika 

Jutro savršeno želim ti najslađe biće svemira

misao od tvojih usana mi se ne otima

stalno do njih požudno skrivećki navraćam

sebi na prevaru maštanjem udovoljavam.

 

Želim te jednog dana vječnošću uz sebe ,

kada se sve životne svijeće slatko poslože

da svakog jutra u zagrljaju oči mi otvaraš,

na ovom požudnom tijelu vatru doživljavaš

 

Vojim te kao i svo prošlo vrijeme sjećanja.

sreća si i nada budućeg požudnog življenja.

Navraćaj, što češće u život mašte mi navraćaj.

Ne odustaj niti trenutka da te ne zaboravim.

 

Samoća se oko kuće ovim zimskim smrznutim jutrom

nekako baš nahorozila, u srce bi mi uskočila.

Al samo kad na tebe pomislim, sve to odstranim.

Ponovo se mir u dušu  tvojim osmijehom nacali.

 

Pa mi dozvoli da te imam, zagrljenu i sretnu

šćućurenu u krilo dalekog slatkog čekanja.

To nam nekako ova maštanja nada i dozvoljava.

I nedam te, nedam , bez tebe bi sve ugasnulo.

 

Toni Ljubiša Božić, 01.01.2015, Bugojno, -15 C u 08:11 minuta

 

Komentiraj